Selecteer een pagina

Pkar Autorestauratie

De opdracht

Pim Kousemaker (ondernemer en autorestaurateur) heeft een eigen bedrijf: PKR. Daar was ooit een website voor gebouwd, maar deze was sterk verouderd. Daarnaast was er geen fatsoenlijk logo. Ook was er geen aandacht gegeven aan een eigen huisstijl. Al deze onderdelen moesten worden aangepakt. Van der Bent Communicatie ontwierp een aantrekkelijk logo met bijpassende huisstijl en bouwde een compleet nieuwe website, met de huisstijl erin verwerkt.

Details

Opdrachtgever
PKR Autorestauratie
www.pkar.nl

Producten
Huisstijl met logo en visitekaartjes. Advertentie ontwerp, marketing en promotie. Website: ontwerp en realisatie.

Logo Ontwerp

Het nieuwe logo moest creatief en onderscheidend zijn. Daarom is er gebruik gemaakt van een paar herkenbare elementen, zoals gereedschap en een groot tandwiel. Deze elementen komen ook terug in de huisstijl. De opvallende rode kleur trekt de aandacht en komt krachtig over.

Complete huisstijl

Om een herkenbare lijn van communicatiemiddelen in te zetten was een duidelijke, herkenbare huisstijl nodig. Deze werd ontworpen en is beschreven in het huisstijldocument.

Advertentie

Om meer naamsbekendheid te creëren, ontwierp Van der Bent Communicatie een advertentie. Deze advertentie wordt 4x per jaar geplaatst in een vakblad voor liefhebbers van Oldtimers uit de regio Gelderland.

Visitekaartje

Het ontworpen visitekaartje sluit aan bij de herkenbare huisstijl. Het is een eenvoudig maar uitnodigend kaartje waarmee PKR zich kan presenteren aan potentiële klanten.

Nieuwe website

De nieuwe website moest eenvoudig en duidelijk zijn. Het is vooral een informatieve website, met als doel om bezoekers te voorzien van informatie. Als men een restauratie of reparatie wil laten uitvoeren kan men direct contact opnemen via het menu.

Bezoek de website